Eplejus Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Å ja da, bestillte meg en Sony G400 Leasingvare her om dagen fra Multicom, og i dag kom den, men hva så mitt øye da jeg mottok esken, jo da, den var rett og slett elendig pakket, esken var bulkete, var slitt og gammel, kansje ikke så rart med tanke på at det var leasingvare, men det værste var da jeg åpnet esken, det var faktisk nesten ikke noe isopor i esken og skumgummi eller lingende var det ikke noe av i det heletatt, så resultatet av dette var at skjermen var totalt knust. Selv om det er leasingvare, så synes jeg at Multicom ihvertfall burde tatt seg tid til å pakke den bedre, f.eks bytte ut isoporen til faktisk noe som ser ut som isopor og ikke snø, og dytta inn litt skumgummi, poppeplast eller noe. Sterk minus til Multicom for dette. Jeg fikk heldigvis pengene tilbake av posten. Eplejus...som-nå-har-bestillt-seg-ny-Sony-G400-hos-ITButikken [ Denne Melding var redigert av: Eplejus på 2002-03-23 14:00 ] Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Virker som om du bør gi en takk til Mulitcom dersom de har sørget for at du har fått deg en NY skjerm istedet for en gammel! Lenke til kommentar
Eplejus Skrevet 23. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2002 Tja, skjermen så ganske fin ut når jeg åpna esken, bortsett fra at glasset var knust så klart. Den jeg bestillte fra ITButikken blei noe dyrere enn det jeg betalte hos Multicom. 4995 kr hos Multi, og 5650 kr hos ITbutikken. Men det får så være, regner med at ITButikken er mer seriøse og at de pakker skjermen bedre. Noen annet jeg la merke til med isoporen i eska var at den ganske enkelt var prøvd å blitt teipa sammen igjen! Det er for svakt... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå