Kvinnorna Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hei! Jeg har en nokia 6600. Lurer på om det er automatisk tastlås på den? f.eks etter 20sek. Har kun funnet systemlås at den låser seg f.eks etter 1min med lås-kode. Bør man oppgradere softwaren? Noen merkbare forbedringer i nyeste version? Jeg har den som følger med telefonen standard, V 3.42.1 16-10-03 NHL-10 Håper på svar fra dere der ute! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 1. finnes sikkert ett progg som låser telefonen for deg automatiskt 2. Du har den siste FW, fungerer telefonen ikke gidd å oppdater er etter det en bruker her inne sier bare to små oppgraderinger av den gamle som ikke kvalifiserer til ny softwarekode Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 1. finnes sikkert ett progg som låser telefonen for deg automatiskt 2. Du har den siste FW, fungerer telefonen ikke gidd å oppdater er etter det en bruker her inne sier bare to små oppgraderinger av den gamle som ikke kvalifiserer til ny softwarekode Hvor finner man programmer til nokai 6600, helst freeware? Noen gode sider? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 My-Symbian og google Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) http://www.allaboutsymbian.com/downloads/jjlkeylock_1_10.sis Med dette programmet kan du bestemme selv hvor lang tid det skal ta før tastalåsen slår seg på. Genialt? Endret 16. mars 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
aug Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Et freeware program som heter autolock fungerer helt perfekt, kjører som en prosess og ikke som et program som noen andre keylock programmer (ex jjlkeylock). kan velge antall sekunder før tastelåsen slar inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå