CoSSieboy Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hvilket av disse kameraene er best til hobbybruk? Hvilke tar best bilder? Lenke til kommentar
Smurfelurf Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Tror du er litt for tidlig ute med å stille dette spørsmålet. De første D70-brukerne har bare hatt kameraet et par dager nå. Jeg har selv 300D og det fungerer ypperlig til hobbyfotografering. Lenke til kommentar
Motig Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 D70 er på papiret klart bedre enn 300D. Har ikke sett noen tester av kameraet ennå, men det er liten grunn til å tro at det vil by på noen negative overraskelser. Lenke til kommentar
Gråskjegg Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 D70 er nok hakket hvassere enn 300D - selv om jeg vel kun kommer på kjappere blitzsynkronisering for øyeblikket. 'MYE bedre' er D70 ihvertfall ikke. Den er nyere enn 300D, og er per definisjon bedre (det er ingen vits i å lansere et nytt produkt som ikke kan konkurrere med det som allerede finnes). Men D70 er også hakket dyrere - den har vel omtrent nøyaktig samme pris som 300D MED objektiv. Og for prisen er det et svært bra og anvendelig objektiv. Jeg valgte 300D, men på det tidspunktet fantes det ikke noe annet å velge i, da! - grå - Lenke til kommentar
CoSSieboy Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Ok,jeg får tak i nytt Canon 300D m\18-55mm Linse for 9950kr NÅ så det blir nok ett slikt. Bra pris det?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå