Vike Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 har en Aerogate II fancontroller....har nå skifta kabinett til RaidMax, som har 3 vifter ( 2 bak og 1 i vindu...) de to bak er 'temp kontrolled' med varmesensor.....men som alle som har hatt slike vifter vet så virker det ikke i d heletatt...full guffe problemet er at kontrolleren piper hele tiden pga at den ikke får noe signal om hastighet på viftene.....de mangler den gule lederen som er rpm sensoren....(rpm er da hastighet på vifta for de som ikke vet det) er det noen måte å 'fixe dette ? uten å måtte kjøpe 3 noe vifter ? og hvordan reagerer led på vifta på regulering ?? Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Har selv en slik viftestyring uten å ha vifter på alle utgangene og den piper kun en gang i oppstarten...Har du prøvd å trykke på den runde knappen som brukes til å regulere hastigheten? Lenke til kommentar
Vike Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 hehehehe ok, nå føler jeg meg som en idiot... men det funka faktisk...hjertelig takk phsycho svært mangelfull manual med den styringa... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Enig. Der, min erfaring er at CPU viften må være koblet til, ellers gneller den, da visst du ikke trykker inn knotten. Ellers liker jeg ikke den viftestyringen,da den har en tendens til å overstyre vifter, spes CPU viften når jeg brukte den på gammel maskinen. Skal selge min.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå