Gå til innhold

Hvilket vannkjøleblokk-design er best?

Anbefalte innlegg

Menneskene kan deles i to grupper, en som går foran og utretter noe, og en som kommer etter og kritiserer :razz:

Det er kanskje uhøflig å snakke med full munn, men det er ikke noe særlig bedre å snakke fra et tomt hode..

hehe..ja hvor får man disse gullkornene fra mon tro :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-03-27 14:32, Hondaen skrev:

Menneskene kan deles i to grupper, en som går foran og utretter noe, og en som kommer etter og kritiserer :razz:

Det er kanskje uhøflig å snakke med full munn, men det er ikke noe særlig bedre å snakke fra et tomt hode..

hehe..ja hvor får man disse gullkornene fra mon tro :wink:

Godt sagt!

God påske! :smile:

Lenke til kommentar

Alternativ #3 er nokså sikkert det beste blant de du listet opp der... men jeg tror også det hjelper med "spor" i bunnen av blokka langs kanalene. En generell regel er vel dessto mer kobber som er i kontakt med vannet dessto bedre kjøleevne gir blokka.

Lenke til kommentar

Med "noen" mener du antagelig meg?

Jeg ble ikke sinna som du sier, men tillot meg å reagere på andre´s vegne. Årsaken til det, har jeg jo allerede forklart.

For det er faktisk en viss forskjell på å le _av_ noen, i forhold til å le _med_ noen, det tror jeg helt sikkert at du skjønner!

Uansett årstid.

Men nå er jo påsken straks avsluttet, noe vi kanskje bør gjøre med denne tråden også?

Den har jo etterhvert fjernet seg rimelig langt fra det egentlige temaet, noe jeg sjøl også har bidratt til!

Takket være det faktum at jeg (og andre) fant grunn til å reagere på kommentaren din.

Dette er mitt siste innlegg i denne tråden, medmindre det skulle dukke opp flere spørsmål om det egentlige temaet; Vannblokkdesign.

Tro nå endelig ikke at jeg er en humørløs tørrpinn, jeg er faktisk utstyrt med en god porsjon humor!

Og er overbevist om at en god latter forlenger livet! Sålenge den ikke går utover andre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...