AssMan2003 Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Sitter her med en Toshiba ett eller annet gammelt hau.. På denne maskinen bruker jeg BenQ USB WLAN som nettverkskort, slik som alle andre maskiner i huset.. Tingen er den at jeg har et jævlig irriterende problem, for den kommer seg på nett akkurat når det passer Toshiba'en sin dumme ræv.. Jeg har faktisk ikke peiling på hva som er gale, jeg kan slå den på og gå på nettet glad og fornøyd, så når jeg spiser middag og kommer ned igjen er den plutselig ikke på nett lenger.. Ganske merkelig, med tanke på at nettverskortet har full kontakt med access point'en.. Til og med 99-100% signal.. Eller jeg kan slå den på, så virker det ikke, jeg kan sitte på nettet, og plutselig når jeg oppdaterer siden så vil den ikke.. Det jeg pleier og gjøre er at jeg må restarte, men det er helt tilfeldig om det virker.Sitter ofte og restarter 6-7 ganger før den ******* Toshiba-driten bestemmer seg for å være litt snill med meg.. Er ikke dette ganske merkelig, med tanke på at den slutter ikke av noe grunn liksom, er ikke når jeg f.eks går inn på ett spess program.. Det bare skjer av seg selv.. Noen som har den fjerneste anelse om hva dette kan være? På forhånd takk for alle svar Hvis det har noe å si: Toshiba Satellite 4030CDS, kjører Win98.. Nettverskortet er et BenQ AWL400 Endret 12. mars 2004 av AssMan2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå