tigerdip Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Det er bare inkompetente musikkjournalister og wannabe-rockere som fremdeles snakker om "ekte" rock. Toolshed: Jeg kan jo quote meg selv Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Rockatansky, RHCP, QOTSA osv osv... (Y) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Tool A Perfect Circle Amulet Rockatansky Big Bang Bobby Conn Extol The Smashing Pumpkins Turdus Musicus ( same-hardcore ) Zeromancer Lenke til kommentar
andesh Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Turdus rocke! Kjæm på rock mot rus i påska.. ilag med Turboneger å masse goe amatørband. Tru hvem som gleder seg. Er gjennom Rock mot Rus Turdus ble først kjent. Vant amatørbandkonkurransen, og gevintsten er penger til å spille inn plate. Rock Mot Rus Takker for mange svar, var faktisk mange her som jeg hadde tenkt å kjøpe, men glømt de av. Edit: Anbefale alle til å komme! Endret 12. mars 2004 av andesh Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 BigBangLorrain Disse to passer strengt tatt ikke i samme sjanger som Lostprophets btw; band som anbefales med "klare" relasjoner til Lostprophets Hoobastank Jimmy eat world Span Switchfoot Three days greace Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Hva er det med folket her da!!! Fikk sjokk når jeg leste gjennom tråden og fant ut at Turboneger ikke var nevnt en eneste gang!! Turboneger kan ivertfall anbefales!!! Kan vel ikke unngå å nevne at jeg var på konsert med dem, og fikk ereksjon gang på gang! Jeg har alle platene på cd og blir aldri lei Turboneger er best, tro meg . Jeg har nemlig peiling på musikk. Det er ivertfall det jeg liker å tro Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Turboneger er selvskreven. Unødvendig å nevne Endret 13. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 kan vel også anbefale Foo Fighters og Tenacious D Lenke til kommentar
andesh Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 mhm.. turboneger er helt klart. Har platen deres også. Tro om jeg gleder meg til å se dem live.. Switchfoot Three days greace Tenacious D Rockatansky Er notert, de har jeg faktisk ikke hørt om.. Laste ned før kjøp! Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Lostprophets og Hoobastank turner sammen nå for tiden, mer trengs å si Endret 14. mars 2004 av dub Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Story Of The Year er genialt hvis du liker Lost Prophets Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 ...blablabla.....Har platen deres også. ...blablabla.... Turboneger har faktis lagd en hel del plater! ikke bare en!! hører no på: Turboneger - Armed And Fairly Well Equipped Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Rockatansky Er notert, de har jeg faktisk ikke hørt om.. Laste ned før kjøp! Rockatansky har gitt meg tillatelse til å legge ut noen av sangene deres.. Endret 14. mars 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
andesh Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 ...blablabla.....Har platen deres også. ...blablabla.... Turboneger har faktis lagd en hel del plater! ikke bare en!! hører no på: Turboneger - Armed And Fairly Well Equipped Unnskyld. skrivefeil. Veit at de har flere plater. Sku vel stå at æ hadde siste plata deres.. men men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå