M@R7!N Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hva syntes dere her i forumet om en Goldeneye remake. Jeg syntes d hadde vært konge! Eneste grunnen til at jeg ikke spiller spillet lenger (selv om jeg har pc, GC, xbox og ps2) er fordi kontrollene er HELT utslitte og gidder ikke bruker penger på nye. En remake av spillet til GC hadde vært Kuuult. Hva syntes dere?? Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Det kommer jo et nytt JB spill nå som var veldig likt Goldeneye! Det kommer til GC også tror jeg(Håper det!! ) Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Skal vel komme Goldeneye 2 eller noe slikt, der du spiller fienden.. Tror det kan bli ganske bra.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Istedet for å lage Goldeneye 2, skulle de laget en remake av Goldeneye til PC. Med bedre grafikk og masse annet stash! Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Istedet for å lage Goldeneye 2, skulle de laget en remake av Goldeneye til PC. Med bedre grafikk og masse annet stash! Tror uansett at goldeneye ikkje hadde blitt det samme til pc som det hadde blitt til konsoll. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Istedet for å lage Goldeneye 2, skulle de laget en remake av Goldeneye til PC. Med bedre grafikk og masse annet stash! Tror uansett at goldeneye ikkje hadde blitt det samme til pc som det hadde blitt til konsoll. Nei, hadde ikke det. Man hadde bare hatt mye bedre grafikk, og myyyye bedre kontroll!!! FPS på PC for alltid! Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 kan jo ty til goldeneye moden som finnes til half-life, synes den var helt ok. Men er lenge siden jeg spilla den mod,n. Finnes her men virker neppe i steam og med nye patcher osv. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 kan jo ty til goldeneye moden som finnes til half-life, synes den var helt ok.Men er lenge siden jeg spilla den mod,n. Finnes her men virker neppe i steam og med nye patcher osv. Been there, done that. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Jeg fikk tak i JB- Everything or Nothing for 2 dager siden. Jeg er ikke imponert. Golden Eye var mye bedre. Everything or Nothing er i 3 person og ekstremt vanskelig. Grafikken er bra kontrollene er så som så. Noe som plager meg er lagringen. Må trykke nesten 10 ganger hver gang du klarer en bane.. ingen autolagring tilgjengelig Endret 12. mars 2004 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå