Compac Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Lurer på om noen kan si meg hvem som driver med ekstern lagringsplass av data. Tenker da på noen som tilbye en enkel løsning som hvem som helst kan benytte seg av. Hvis det er mulig skulle det gjerne ha vært slik at under "min datamaskin" eller nettverksplasser skulle dukket opp en ekstra harddisk. Trenger ikke være plass til enorme mengder data man noen hundre megabyte hadde vore flott! Skal benytte dette som en felles lagringsplass for flere personer slik at vi kan utveksle div dokumenter oss i mellom uten og sende mail frem og tilbake. Noen som forstår hva jeg sikter til? Compac Lenke til kommentar
Compac Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 BUMP Noen som vet? Dette haster litt ser dere Compac Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Sett opp en FTP server på en av deres linjer. Tviler sterkt på at noen vil gi bort båndbredde uten at dere betaler for dette. Lenke til kommentar
Compac Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Tviler sterkt på at noen vil gi bort båndbredde uten at dere betaler for dette. det er ikke poenget heller, "vi" vil faktisk betale for dette Ønske en sikker løsning som kan benyttes til backup! Compac Lenke til kommentar
[bat] Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Du kunne jo leid et webhotell.. ingen som sier at du MÅ bruke plassen til websider Søk på QXL etter det f.eks.. får jo opptil en gigabyte for under 40 i mnd. Jeg er i hvertfall fornøyd med den ordningen. EDIT: Dere som skal dele på den kan jo sette opp passord til området slik at det kun er dere som har adgang. Endret 12. mars 2004 av [bat] Lenke til kommentar
Compac Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 ' date='12/03/2004 : 14:14'] Du kunne jo leid et webhotell.. ingen som sier at du MÅ bruke plassen til websider Er dette lov? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå