DanielP Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Lurte på om noen kunne hjelpe meg med <li> Har problemer med at når jeg lager liste så begynner listen veldig langt ute. hvordan bestemmer jeg hvor <li> skal begynne. Hvis noen ikke forstod så ikke nøl med å si "Hæææ" EDIT: Kom på en ting til.... Hvordan setter jeg en minimum høyde? vil siden "strekke" seg hvis jeg setter height? (for jeg trodde ikke det) EDIT2: Midtstilling??? hehe, noen som kan gi meg CSSen til denne? Endret 11. mars 2004 av DanielP Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Les her Endret 11. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
aog Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 EDIT: Kom på en ting til.... Hvordan setter jeg en minimum høyde? vil siden "strekke" seg hvis jeg setter height? (for jeg trodde ikke det) EDIT2: Midtstilling??? hehe, noen som kan gi meg CSSen til denne? har ikke opplevd at siden ikke strekker seg vist du bruker height.. ..men det kan jo være jeg som kødder meg og ikke gjør det rett... Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 hmm. kan prøve meg litt Men PT.... Ingen andre forslag? list-style-position: inside; virket ikke Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Mulig jeg er på jordet nå da, men padding-left: 5px; funker kanskje? Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Gjorde ikke det.... Får sitte og prøve meg her. EDIT: funket ul { margin: 0; padding: 0; } li { margin: 0; padding: 0; } Endret 11. mars 2004 av DanielP Lenke til kommentar
magikern Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 html,body { height: 600px; } <-- sånn kan du definere resten av sidens høyde utifra det, hvis du vil dekke hele "skjermhøyden" bruk 100% ul { margin: 0; padding: 0; } ul li { margin: 0; padding: 0; } #container { left: auto; right: auto; width: 200px; } <-- en metode for midtstilling en annen --> #container { left: 20%; right: 20%; width: 60%; } } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå