barkindog Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Lurte på om noen har testet denne kjøleren og kan gi meg tilbakemelding på hvilke hovedkort den passer / evt. ikke passer med. Er nå lei av all viftestøyen og skal bl.a. kjøre passiv kjøling på CPU (P4 2,4). Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 jeg har den kjøleren på msi 875 neo lsr og den funker veldig bra,, 30 grader idle og 38 full load sånn ca. stille er den oxo Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Uhm, heh, jaja, du har iallefall et spørsmål om selve viften så jeg flytter den til den eneste vifteavdelingen jeg vet om Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Man kjøper vel ikke hovedkort etter hvilken vifte man skal ha på? Lenke til kommentar
barkindog Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Man kjøper vel ikke hovedkort etter hvilken vifte man skal ha på? Både ja og nei... Jeg skal ha den kjøleren der. Jeg kjøper jo selvsagt ikke hvilket som helst hovedkort. Men det kunne jo være greit å vite om det er hovedkort som ikke passer med den kjøleren. Så derfor spør jeg..om du skjønner Endret 13. mars 2004 av barkindog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå