posse Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Lurte på om d fantes et script/prog som kan vise hvilken brukere som er koblet til Min maskin og som laster ned via DC++ huben min på lanet?? Ikke si at jeg kan se i Mine nettverksteder Samtidig vil jeg spørre om hva jeg kan bruke server pcen til? har ISDN linje Kjører WIn XP pro!!! Endret 11. mars 2004 av posse Lenke til kommentar
PjoKKeN Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Er interresert i å vite dette jeg og (skriver post for å følge med på emnet:) Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 start/kjør/cmd og i dos-vinduet som kommer opp så skriver dut netstat. Da får du en liste over maskiner som er tilkobla din... Lenke til kommentar
KriB Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Programmet Netlimiter har en veldig bra og enkel måte å se hvilke ip-er som er koplet på og hvilke programmer de bruker. Det er også visse andre funksjoner man kan bruke men som er fyfy i forbindelse med DC. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 men er det ikke et program for å se hvem som er tilkoblet, og for å disconnecte brukere ++ ? Lenke til kommentar
KriB Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Det er i utgangspunktet et program for å begrense hvor mye båndbredde et program får lov å ta, men det har også funksjoner for å se hvilke ip-er som er koplet på, og hvilket program de er koplet til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå