IwwY^^ Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Hei, når jeg trykker start og f.eks min datamaskin går alt nesten som normalt. Men når jeg trykker alle programmer så kommer alt opp likefort som normalt, men hvis jeg f.eks trykker utenfor dette på bakgrunnen henger startmenyen igjen et lite sekund eller 2. Også hvis jeg flytter musa over de forskjellige programmene vil også disse henge igjen litt! EDIT: Også høyreklikk bruker tid på og komme opp.. Kommer opp som en slags fade.. Trykker høyreklikk så kommer den sakte men sikkert opp.. Det var ikke slik før. Systemet: WINXP, p4c2.4 @ 3.23 med vapochill, asus p4c800 deluxe og 2x 512 mb corsair xms 3500 ram. GFX, 9700pro Endret 11. mars 2004 av IwwY^^ Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hehe. Kanskje du har en del prosesser kjørende som gjør alt treigt.. Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg åpnet taskmanager og når jeg trykker på startmenyen bruker explorer.exe altså explorer 50,60% av ytelsen. Det er ingen av de andre prosessene som bruker mye ytelse.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå