Gå til innhold

Hva er den beste stikka for spill ala BF 1942

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uhm, stikke til BF?

Måtte ha vært ratt å pedaler :p

Stikke (inkl, throttle og helst pedaler) er ett must visst du flyr mye i bf1942.

Å bruke mus og keyboard til fly og heli, blir som å spise suppe med gaffel i forhold...... :yes:

Personlig bruker jeg F22 Pro med TQS, men ville seff gått for Cougar hvis jeg skulle hatt nytt :D

Lenke til kommentar
Stikke? Hvis du mener joystick, gamepad o.l. så er jo det helt elendig å bruke noe annet enn keyboard og mus.

Hvis jeg er helt på jordet nå så er det bare å si fra :p

Jo da! du har tydelig vis ikke spilt mot noen som virkelig herjer i BF 1942. :yes: Trodde selv jeg var konge på kjøre fly og herje rundt, :laugh: men det var helt til jeg var på lan hvor en med ei stikke ++ skills skøyt deg ned etter 2 sek. For å si det slik, så tar di med ei stikke og treffer deg midt i panna på første forsøk :p om du løper rundt på beina.

Derfor skal jeg ha Fligth stick. Hakke sjans i villeste helv.. å matce en med ei stikke i en Dog Figth. Stein Dau før du veit ordet av det. :cool:

Lenke til kommentar
Logitech Cordless Freedom 2.4 er ganske bra

Hør, hør.

Lurer litt på om ikke den stikka er noe av det bedre. Kjenner til 2 stk som har MS sin Sidewinder II, og er veldig fornød med den. men den selges ikke lenger.

Har også hørt mye for og i mot dette med force feedback også. Men kan en ikke bare dissable denne funksjonen om en ikke ønsker den funksjonen om stikka skulle ha denne funksjonen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...