Gå til innhold

Mobil hos Thorn... Grrr!

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg en P900, sjekket Komplett og MPX på mandag i forrige uke, men da var de utsolgt og ventet ikke inn nye før 17/3.

Så så jeg tilfeldigvis en plakat med bilde av P900 utenfor en Thorn butikk like ved jobben, stakk innom og spurte om de hadde den... det hadde de selvfølgelig ikke, men han kunne bestille den for meg, og kunne garantere at de fikk telefoner fra leverandøren umiddelbart etter at de fikk ny forsendelse fra Sony Ericsson.

Nå ser jeg at MPX og Komplett har fått telefoner (Samt flere andre nettbutikker) men Thorn har ennå ingen anelse om når de får inn. :-(

Noen andre som har erfaringer med Thorn, er de treige eller kan jeg vente å få telefonen min snart?

Mvh C

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mellom 7400 og 7500 husker ikke nøyaktig. Det lå 2-300 kr over Komplett i forrige uke. Det synes jeg var OK å betale for å få telefonen raskt... som Thorn lovte. De hadde en avtale om prioritert levering fra importørene sa de, sikkert fordi de har så mange butikker over hele landet og da selger store volum. Men nå når Komplett har fått inn telefoner har de satt ned prisen, så da ble det ennå dyrerere å handle hos Thorn... og ikke har de klart å levere telefonen raskt heller :-(

Mvh C

Lenke til kommentar

1) Thorn selger vel ikke store volum, da hovedsalget ikke ligger på mobil

2) De har vel såpass få butikker (blant annet noen filialer i Mix-kiosker etc.) at de ikke burde ha noen spesiell prioritering

3) SE har store leveringsproblemer for tiden, særlig på p900

4) Avhgenger av hvilken leverandør Thorn bruker..

Oddsen for rask levering er ikke stor da for tiden egentlig...

Lenke til kommentar

Jeg nevnte til en kollega på jobben at jeg var på utkikk etter ny telefon, fikk da et tilbud om å kjøpe en Nokia 6600 for 3000,-. (Har visst en samboer som jobber i en eller annen Telekom-butikk i Oslo...) Så jeg ringte til Thorn for å høre om de kunne sjekke med importøren når de regnet med at P900 kom inn. Gjøken fra Thorn sa tidligst slutten av mars, men da var det mulig jeg ikke fikk den før andre uke i april! Håpløst....

Så jeg ba ham slett ordren og slo til på 6600 isteden.

Er jo en mye "dårligere" telefon men er det bare dritt så får jeg jo solgt den for samme pris som jeg ga for den.

Skal bli morro å prøve Nokia igjen, har ikke eid Nokia siden 8210, det begynner å bli en stund siden. Jeg testet riktignok 6610 og 7210 i en kortere periode ifjor, men de to ukene teller jeg ikke, makan til dritt telefoner med ufattelig dårlig skjermer skal du lete lenge etter.

Så nå får dere P900 eiere bare mobbe ivei... :-)

Lenke til kommentar

Joda, kunne det. Og gjør det også hvis 6600 ikke holder mål. Men det er ofte litt sånn at når et godt tilbud dukker opp så slår man til, ihvertfall jeg :-)

Kollegaen min har 6600 selv og liker den godt... men at ikke Nokia kan legge ved en enkel bærbar handsfree i pakken synes jeg er så j..la gjerrig at det går nesten ikke ann :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...