EspenDL Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Fin og behagelig side. Men... - Times??? - Fjern den "godkjent-valiterings-html-4.01"-tingen. Det ødela litt av den behagelige blåfargen (selv om det er litt kjekt å vise frem). Ellers kjempebra. Husk å fjern TIMES!! Har faktisk gjort det Bare ikke lastet det opp på serveren... Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Trenger litt til hjelp. link Som dere ser er ikke A på linje me Q. Noen forslag til løsning? Dette er da pga at skriften skal stå 5 pt ut i fra tabellen. Lenke til kommentar
joffar Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Istedet for aa kode slik: <p>Q: Kan jeg lade mobiltelefonen?<br> A: Jada...</p> Kan du kode slik: <p>Q: Kan jeg lade mobiltelefonen?</p> <p>A: Jada...</p> Det skulle gi det oenskede resultat. Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 ikke hvit bg farge på tekst boksen Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) ikke hvit bg farge på tekst boksen hvorfor ikke om jeg tør spør. Synes det var veldig fint me hvitt jeg. EDIT: Takk! joffar Endret 15. mars 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) joffar: Vis jeg skriver det slik blir det et stort mellomrom mellom teksten. Noe jeg ikke vil ha. Kunne satt et spacer img. mellom der, men dt ville blitt litt tåpelig. Endret 15. mars 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) jeg synes det hvite bryter litt. om ikke helt mørk så hadde det nok sikkert gjort seg med en litt mørkere farge. Endret 16. mars 2004 av Smidt Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 joffar: Vis jeg skriver det slik blir det et stort mellomrom mellom teksten.Noe jeg ikke vil ha. Kunne satt et spacer img. mellom der, men dt ville blitt litt tåpelig. Det er tre muligheter: 1. Skriv foran alle A-ene dine. 2. Du kan endre det i css. f.eks. text-indent. 3. Du kan bruke cellpadding i tabellen og heller fjerne text-indent i css-filen. f.eks. 5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå