EspenDL Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Siden er ikke på langt nær ferdig. Jeg vil bare vite hva dere syns om designet. Siden skal være enkel... link PS! Ikke vær harde, nabs Endret 11. mars 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Synes den var helt grei jeg, noe standard, men ikke noe galt med det Den gjør absolutte jobben sin men hva med mouseover? og kanskje litt hakkette avrundinger? likte ikke copyright fonten... utydelig.... en av de bedre LAN /CS sider som et crew medlem har vist her Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Fin den, men dataparty skrives vel i et ord? Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) En av de bedre LAN /CS sider som et crew medlem har vist her Hej! Diggbart Endret 11. mars 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Hei, PoleCat, hva med et ilderkast! Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hei, PoleCat, hva med et ilderkast! kom igjen nå polepussy trådstarter: husk det er min mening andre av de "proffe" fjortisene kan jo mene noe annet Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Hei, PoleCat, hva med et ilderkast! kom igjen nå polepussy trådstarter: husk det er min mening andre av de "proffe" fjortisene kan jo mene noe annet Jeg vet det Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 MEn siden er behaglig, lett å finne frem på, og jeg ville kommet tilbake. Men legg til mouseover og prøv en annen font i copyright Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Skal gjøre det. EDIT: Hvis siden er nede så betyr det at pc-en min er slått av og jeg har gått og lagt meg... Endret 11. mars 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
Crack Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Er det bare meg eller funker ikke linken? Edit: så forrige posten, men ser jo at du er pålogget... Hadde nok gått og lagt meg da, kanskje du ikke oppdaterte forumet Endret 12. mars 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Helt grei den... font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; WTF?! Times?! Rammen rundt hovedcellen blir utydelig på høyre side EDIT: Fiks alt="" på bildene, så har du en valid HTML 4.01-side Endret 12. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Grei side. Oversiktelig og rimelig standard. Ville jeg gjort noe så måtte det vært å fjernet de horisontale skillelinjene mellom menyknappene, bare fjern de eller finn på noe annet.. horisontale skillelinjer av typen | er en uting. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Helt grei den...font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; WTF?! Times?! Rammen rundt hovedcellen blir utydelig på høyre side EDIT: Fiks alt="" på bildene, så har du en valid HTML 4.01-side Ja, jeg skal fikse det. Er som sagt lang ifra ferdig. Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Ja, jeg skal fikse det. Er som sagt lang ifra ferdig. Men det er greit å validere koden sin fra begynnelsen Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Ja, jeg skal fikse det. Er som sagt lang ifra ferdig. Men det er greit å validere koden sin fra begynnelsen Ja, self. Jeg er litt nab vet du. hehe Nå er i hvertfall koden validert. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) En i crew'et ville plutselig kalle datapartyet VaulenLAN... Så nå må jeg forandre på headeren link Jeg sliter me å lage logo.. (PS! Skal ikke ha den som er på bilde, hehe) Noen som vil hjelpe oss litt? Takk! Endret 14. mars 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 bruk den du hadde, bare bytt navnet, det er min mening. Og en ting til, positivt at du ikke starta nytt emne Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Fin og behagelig side. Men... - Times??? - Fjern den "godkjent-valiterings-html-4.01"-tingen. Det ødela litt av den behagelige blåfargen (selv om det er litt kjekt å vise frem). Ellers kjempebra. Husk å fjern TIMES!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå