OeO Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hei Hva med å legge til internettlinjer i prisguiden. Sortere etter hastigheter, teknologi, restriksjoner osv. Brukererfarginer osv. Hva tror dere om dette? Blir jo ikke så mye jobb å vedlikeholde, hvis de ikke endrer priser osv på produkter ofte. Lenke til kommentar
amund Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Joda, det er mulig å lage dette. Dette finnes imidlertid allerede på www.telepriser.no. En tjeneste drevet av Post- og Teletilsynet. Problemet med å lage en egen slik tjeneste på Hardware.no er at det er en del jobb å vedlikeholde. Dersom noen har lyst til å gjøre dette kan vi absolutt se nærmere på hvilke muligheter vi har. Mvh, Amund Lenke til kommentar
OeO Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 telepriser sin liker jeg ikke så godt, heller kanskje itavisens. Men det kunne vært greit å sette egne kriterier osv. men men, keep up the good work! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Amund: Dette her har kanskje vært en av de mest ønskede featurene på HW.no LENGE, bare ingen som har sett postene som ønsker dette før du så denne nå Lenke til kommentar
OeO Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 en god guide til ISP kan også trekke til seg kunder som normalt ikke bruker hw.no... Lenke til kommentar
amund Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg er redd vi må gjøre forholdsvis store tilpasninger for å få en slik tjeneste til å passe inn i databasestrukturen i prisguiden. Prisguiden er i dag basert på relasjoner mellom produsent, produkt, varekategori og webshop. Dette passer dårlig overens for internettabonnement som verken har noen produsent eller selges som normal vare i nettbutikker. Mvh, Amund Lenke til kommentar
OeO Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 hvis dere en gang ville lage en egen en egen prisguide til internettlinjer hadde dette vært positivt. Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Joda, det er mulig å lage dette. Dette finnes imidlertid allerede på www.telepriser.no. En tjeneste drevet av Post- og Teletilsynet. Problemet med å lage en egen slik tjeneste på Hardware.no er at det er en del jobb å vedlikeholde. Dersom noen har lyst til å gjøre dette kan vi absolutt se nærmere på hvilke muligheter vi har. Mvh, Amund Den vanlige pris guiden syntes jeg heller ikke er så veldig oppdatert akkurat Endret 14. mars 2004 av megakrølle Lenke til kommentar
amund Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Den vanlige pris guiden syntes jeg heller ikke er så veldig oppdatert akkurat Har du noen eksempler så kan vi se om vi får rettet det opp :-) Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå