andreas88 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hei, har to maskin me winxp. Har akuratt fått en 3com officeconnect router. Jeg klarer ikke å få nett vis jeg kobler til routern. Jeg har kabel modem... Er det noen som har en peiling på hva jeg skal gjøre??? Lenke til kommentar
twiztar Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 hvis du har en kabel-tilbyder som bare gir deg én ip (ala det billigste alternativet til chello) så får ikke routeren din ip-adresse. Da må du først frigi denne på maskinen som er koblet til internett ( Start -> kjør -> cmd -> ipconfig /release i windows 2000/xp/nt4, Start -> kjør -> winipcfg -> release all/frigi alle i windows 9x) Lenke til kommentar
intercool Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Alt du trenger står i en sånn flott liten hurtig manual som kom med routeren din. "Menn leser da ikke manualer" Lenke til kommentar
mrOwnage Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Du må vel enable ekstern DHCP klient i routern din,det skal ikke være så veldig vanskelig,hvis du gidder å åpne manualen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå