Ducky Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 har tenkt å kjøpe følgende A64 3200+ gigabyte K8NNXP TwinMOS PC3200 Hva bør jeg velge mellom corsair value 3200 og twinmos 3200? Takker for svar på forhånd!! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Det angående rammen så er Twinmos mere for pengene mens Corsair er hakket bedre. Men LITE. Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Det angående rammen så er Twinmos mere for pengene mens Corsair er hakket bedre. Men LITE. Takk.. Vil jeg merke forskjel i f.eks spill? Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Ville valgt corsair, ikke fordi det er så mye bedre, men fordi twimos har en del problemer med Athlon 64 plattformen. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Ville valgt corsair, ikke fordi det er så mye bedre, men fordi twimos har en del problemer med Athlon 64 plattformen. jepp du kommer til og ende opp med Blåskjermer, feilmeldinger og mye problemer Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Ville valgt corsair, ikke fordi det er så mye bedre, men fordi twimos har en del problemer med Athlon 64 plattformen. Nforce3 hovedkortene var ikke så kresne på minne, snekker'n kjører med twinmos på sitt gigabyte kort, det funker fint virker det som Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Men ifølge testen på her på bruket(som jo har vært litt omdiskutert) så var jo ikke Gigabyte sitt kort akkurat top notch. Ytelsen i forhold til Via sitt brikkesett og ABIT-kortet var jo skuffende, selvom det ikke dreide seg om store tallene. Men med minnekontroller borte i fra nordsiden, så burde man forvente av kortene holdt følge, og at heller andre funksjoner som bundle og integrerte "dilldall" gjorde utslag over hvilket kort som man burde kjøpe. Men det hjelder jo absolutt ikke her. Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Men jeg trudde at nForce 3 kjører problemfritt med twinmos og at via k800 fungerer best med corsair? Nu e jeg forvirra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå