Flop|s Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hei! Har drevet å klokket Gainward Fx5900 kortet mitt, men jeg er ikke helt 100% fornøyd med varmeutvilkingen. Ser at mange med ati kort har tatt av heatsprederen på kortene sine, og lurer på om det finnes noen der ute som har gjort det samme med Fx-kortene? Og kanskje fått en fin temperaturforandring? Gjør , nesten, alt for å presse all mulig ytelse av kortet... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Er det ikke en grunn til at de er der? Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Som suzze sier det er en grunn til at de er der.Å ta de av hjelper nok ikke. Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Det er sikkert en grunn til at den er der, men det er jo ikke mer en beskyttelse? Et ekstra lag som varmen må gå igjennom.. Tok av heatsprederen på min gamle MSI GFX5900 og der var det kun kjernen som var i kontakt med metallet... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hvorfor har man passiv kjøling på HK da? Anyways, post reultat her hvis du gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå