TheGuard Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 HEi. Har en laptop her som jeg skal prøve å fikse for en kompis. Problemet er at den starter ikke i det hele tatt. Når du trykker på powerknappen, kommer lysene på, men der skjer ingenting. Når jeg legger øret nedpå PC'n, hører jeg at det er helt dødt, så ikke engang harddiskene starter. Vi trodde først det kunne virke som om ikke BIOS'n funket, så jeg skiftet batteri der, men det hjalp ikke mye. Det er en Toshiba Satelilite 2140CDS.. Forslag? Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Ødelagt minnekort kanskje? Eventuelt hovedkortet... Lenke til kommentar
TheGuard Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Men det er jo vanskelig å teste ut noe av dette, når PC'n ikke vil boote. Kan liksom ikke kjøre noen diagnoseprogrammer heller. Ingen som har vært utefor dette selv? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Prøvd å starte opp med strøm, men ikke batteri? Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Det skjedde med min, lysene gikk på og vifta suste. Ca hver tyvende gang startet den, men hang seg etter noen minutter igjen. PC'en var bare noen dager gammel. Sendte den i retur, og de skiftet minnekortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå