Stringer Bell Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Vet noen når Sonyericsson K700 og siemens s65 kommer ut i butikkene?? ##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen - Blib## Endret 11. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Tenk litt da mann! K700 er nettopp lansert og S65 er ikke offisielt presentert/lansert ennå. Tror ikke du ser disse to i butikken med det første. Du er jammen en racer på å lage mange emner. Lenke til kommentar
Trio Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 jeg vet iallefall at k700 skal komme rundt mai-juni. men så gjenstår det å se om det blir som de sier da som sagt s65 er ikke presentert enda Lenke til kommentar
Heiberg Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Vet noen når Sonyericsson K700 og siemens s65 kommer ut i butikkene?? Det ville jeg også gerne vide. Eller rettere sagt: Jeg ville gerne vide, hvornår S65 kommer ud. K700 er jeg ikke interesseret i. Men desværre er det umuligt at finde svar på. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Vet noen når Sonyericsson K700 og siemens s65 kommer ut i butikkene?? Det ville jeg også gerne vide. Eller rettere sagt: Jeg ville gerne vide, hvornår S65 kommer ud. K700 er jeg ikke interesseret i. Men desværre er det umuligt at finde svar på. Det er fordi den ikke er lansert ennå.. Den er kanskje ikke helt ferdig/har en del småting som må fikses på osv... Lenke til kommentar
Heiberg Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Det er fordi den ikke er lansert ennå.. Den er kanskje ikke helt ferdig/har en del småting som må fikses på osv... Jeg ved godt, at den ikke er lanceret endnu og at det derfor er umuligt at få svar på, hvornår den kommer. Men derfor havde det jo været fint at vide alligevel. Endret 12. mars 2004 av Heiberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå