EC Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Server har jeg aldri sagt noe om... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 okei..missa litt der ja.. hva var det du preiket i da? Lenke til kommentar
EC Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Les tråden, så finner du nok ut av det. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 uhh.. hehe.. er så lat i dag:) Vel, uansett.. fattet hva du mente Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hmm BattleField:DC multiplayer klan høres interessant ut Har fått helt hekta på spillet etter jeg kopierte det ( ), så nå skal jeg kjøpe meg det så jeg kan spille på nettet. Er ikke noe god i spillet, men er vant med ventrilo og slikt, og det er moro Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Skal det først lages en OK.no -klan, hvorfor ikke bare mekke en multigame-klan? så kan man ha et BF-team og et CS-team? Det hadde vel vært kewlt ... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 #zi.no rekruterer DC soliders;) ( Remember QneT) Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Server har jeg aldri sagt noe om... Da misforsto jeg.. Sorry Men, du kunne jo tatt initiativet, om du har linje til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå