Stig-Arne Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 høres helt fantasktisk ut.. Hvilken ISP har du nå da? Telenor ? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Øhhh, hvilken ISP tillater ikke spilling da? Eller mener du at ISPen ikke tillater at du setter opp en server? Kontakt meg om det blir noe av hvertfall, og om dere trenger en dyktig pilot. Akkurat den delen gjelder bare om det blir DC. Takler ikke de gamle flyene. Alt går så tregt . Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Øhhh, hvilken ISP tillater ikke spilling da? Eller mener du at ISPen ikke tillater at du setter opp en server? Kontakt meg om det blir noe av hvertfall, og om dere trenger en dyktig pilot. Akkurat den delen gjelder bare om det blir DC. Takler ikke de gamle flyene. Alt går så tregt . Jeg trenger virkelig pilot til helikopter... urk.. fly er ganske greit å takle med gamepad. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Helikopter er jo den enkleste ting å fly. Hvertfall med MS Sidewinder sticka mi (Den eldgamle modellen).. Må innrømme at fly og spesilt Coalition flyene er favoritten(og spesialiteten), men helikopter går også ann.. Endret 12. mars 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) joda.. kanskje med joystick ja, men ikke med gamepad.. Men dette var kanskje litt Offtopic da Endret 12. mars 2004 av Morpheus^ Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Sett opp bf1942 server ja. Det er kvalitests spill! Edit: ok.no bf team? Endret 12. mars 2004 av Sjef. Lenke til kommentar
EC Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Min nåværende ISP: SSIN, som takket være IT-avdelingen ved høyskolen i narvik, har et rævva trådløst nettverk. De få utvalgte som bor i SSIN sine boliger har 100 mbit med tilgang til online spilling, mens vi som sitter på trådløsnettet har så begrensede rettigheter at det er en gru. Vi betaler til og mer noe mer enn de som har 100 mbit, og vi har maks 2-3 mbit. Så om noen vurderer å flytte til Narvik for å gå på skole bare på grunn av "det råeste studentnettet": Dere blir GRUNDIG lurt. (Men ellers er skolen meget bra!) Nei, da gleder jeg meg til Catch sitt ADSL-modem ankommer. De første dagene tror jeg nok all fritid går til å spille BF. Og det er vel fortjent, for i det siste har jeg jobbet på ALL ledig fritid med div. prosjekter på Overklokking.no. Så litt fritid - det unner jeg meg. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Yummy er død - Leve EC! Hvorfor EC? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Hvorfor ikke en RTCW:ET-server? Vet at microplex har en (ganske god en), men det hadde vært digg med en ok.no-server. @Suzze - 1337-poster! Endret 12. mars 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 hvis noen har sjekka ut bf vietnam enda så kan nok en del meninger forandre seg her... så det hadde vært dritkult med bf v team fra OK.no.. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Har testet BF: V og meningen er forandret så absolutt. Kommer ikke til å spille vanlig Bf1942 eller DC mer. (Kanskje litt, og absolutt om det konverterer) Lenke til kommentar
Noty Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Kjøpte bfv i går. Savner gode servere med god ping. Cs servere er det nok av tror jeg (snikreklame) Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 bf v ruuuler gata I luuuve the smell of napalm in the morning Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Tror jeg har spilt mot deg dim3. Har hvertfall spilt mot en som het dim3 på Norwegian Warriors serveren. Er så enormt morsomt å fyre opp en ventrilo server, få inn et par venner og sammenkordinerer et massivt helikopterparty. Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 jeg kaller meg [AoS]dim3.. tror ikke jeg har vært på non norske servere enda... har egen server i england sammen med clanen. bruker teamspeak vi.. genialt.. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 argh.. kan ikke folk fatte det.. CS er ut.. :ÞFår sikkert noen hardbarkete CS kjeler på nakken nå Ja! /me pokes Morpheus^ Lenke til kommentar
EC Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Noen som blir med på å starte en Overklokking.no -klan da? Spiller for det meste på battlefield.no serverne, under nick ok_maverick. Samme på Ventrilo. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Noen som blir med på å starte en Overklokking.no -klan da? Spiller for det meste på battlefield.no serverne, under nick ok_maverick. Samme på Ventrilo. jeg kan vera med Lenke til kommentar
Sakari46 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Cs har måske ikke noget med overklokking.no at gøre... men spørg jer selv, har Folding Home noget med det at gøre?? ved det stresser jeres comp godt nok men alligevel! et Cs team kunne da vaere fedt nok ville gerne melde mig ind da! (Cs har noget med overklokking.no at gøre.. mange ad OK´s brugere spiller sikkert CS hvilket gør det relevant? ) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Noen som blir med på å starte en Overklokking.no -klan da? Spiller for det meste på battlefield.no serverne, under nick ok_maverick. Samme på Ventrilo. Er fullstendig med jeg ja er ikke spes god i bf men.. det kommer seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå