Blib Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Trenger å utvide musikksamlingen min igjen. Forrige gang var det gladmusikk som trengtes, nå ønsker jeg råd til "deilig", rolig musikk. Eksempler på musikk i denne stilen: Dido: Life for Rent, REM: Losing my Religion, Alan Parsons Project: Eye in the Sky (live), Postgirobygget: Idyll. Noen som har noe som kan matche dette? Tar oså gjerne imot annen bra musikk da, hvis det ikke passer. Eneste jeg misliker er danseband, boyband og metal. Ellers er alt bra - men vil helst ha "deilig" musikk Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Xploding plastix - Sunset spirals Minor Majority - She gave me away Magnet - lay lady lay Dette er mine anbefalinger ihvertfall. Enjoy! Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Julian Berntzen: Waffy Town - Ei herleg popplate. Jeff Buckley: Grace - Skrytt opp i skyene, og det er slett ikkje utan grunn! Belle and Sebastian: Alt er i grunnen bra, og billeg på Platekompaniet for tida. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Pink Floyd - Dark side of the moon Arab Strap - The red thread Tonic - Sugar Tori Amos - Det meste igrunn HIM - Heartache Every Moment & Close To The Flame EP Brent - Here and there Ani DiFranco - Det meste Lenke til kommentar
Mr.Z Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Ai Phoenix - I've been gone-Letter One Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Led zeppelin - Stairway to heaven Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Vangelis, er ikke det noe som heter det ? Mannfred manns, solar fire Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Elliott Smith - Either/Or, kanskje spesielt disse sangene: Between the bars, angeles, say yes. De fikk meg hekta. Damien Rice - O Norah Jones - begge albumene Ryan Adams - Love is hell Tom McRae - alt Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Steve Vai - For the Love of God Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 John Doe - Høyt Spill (resten av plata er også bra, men på ingen måte rolig og deilig ) DumDum Boys - Stjernesludd Kaizers - Drøm hardt Black Sabbath -Planet caravan (evt. Pantera-coveren) Dire Straits - Brothers in arms Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Air - Cherry blossom girl (+ det meste annet fra Air) Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Elliott Smith - Either/Or, kanskje spesielt disse sangene: Between the bars, angeles, say yes. De fikk meg hekta. Damien Rice - O Norah Jones - begge albumene Ryan Adams - Love is hell Tom McRae - alt som tatt ut av munnen min Mum - Finally we are no one Sigur Ros - <> (untitled) Enya - Paint the sky with stars John Mayer - Heavier things John Mayer - Room for squares Air - Moon Safari (Air - 10.000Hz Legend) John Doe - Høyt Spill (resten av plata er også bra, men på ingen måte rolig og deilig ) DumDum Boys - Stjernesludd Kaizers - Drøm hardt Black Sabbath -Planet caravan (evt. Pantera-coveren) Dire Straits - Brothers in arms Hvis JohnDoe plata ikke er rolig og deilig så er vel ikke det noe han spurte etter Endret 13. mars 2004 av dub Lenke til kommentar
Crack Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) vet ikke om det allerede er nevnt, men Pink Floyd - Darkside of the Moon er helt fantastisk! alt av Apocalyptica er deilig! Endret 9. mai 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Vet ikke om jeg tørr å skrive dette men... Norah Jones - Come Away With Me Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 In Flames - Everlost part 2 Black Sabbath - Solitude Black Sabbath - Planet Caravan Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 In Flames - Everlost part 2Black Sabbath - Solitude Black Sabbath - Planet Caravan Tror du må lese første posten en gang til Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Yo La Tengo er et must Anbefaler spesielt Summer sun og And then nothing turned itself inside-out Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå