endrebjo Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Kjøpte et slikt kabinett med en medfølgenden Q-Tec 300W PSU. Har gjennomsøkt hele pc'en for lyd og har kommet fram til at det er hullene som viften trekker luft fra selve pc'en gjennom som lager mest lyd (konstant irriterende blåselyd), viften bråker ikke og blåser ikke veldig mye luft heller, så kan jeg bore opp de hullene (masse tynne streker egentlig) uten å miste garantien på PSU (litt kjipt hvis den ryker av fabrikkfeil rett etterpå)?? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Homme Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 tviler sterkt på at du kan beholde garantien da. Lenke til kommentar
taulen Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Den PSU'en er ikke noe å samle på uansett. Men garantien vil nok ikke gjelde, så da må du kljøpe ny PAU, men det kan du abre gle deg til.. Så hadde eg vore deg, hadde eg kjøpt ny PSU med en gang. Men spm ditt, er nok at garantien vil forsvinne. Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Kast PSU'en og kjøp en bedre....Qtec er no' hærk! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Funker faktisk helt fint (untatt lyden). Ikke det at jeg har stappet mer enn nødvendig inn i maskinen for det om. Lenke til kommentar
klikko Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 har samme psu jeg også... skal bytte snart.... bytta hd her om dagen og fikk da gjennomgå av psu lyden.. er du sikker på at det ikke er vifta i psuet? Lenke til kommentar
Hybrid_g33k Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hmm, hvis det er "luftinntakene" på PSU som lager mesteparten av støyen, åpner det for en meget billig støydemping (lage større hull) Hvis du prøver ut dette, kan du melde ifra åssen resultatet ble? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå