KimNK Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Skriver et kåseri som skal ha overskrifta "Ungdommen no til dags". Eg veit at det er funne nedskreve ein plass ein beskrivelse om kor late og elendige ungdommen var, som skal vere et par tusen år gammalt.. Det eg lurer på er kven som skreiv det, kor lenge sida det er og slik omtrent kva han skreiv? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 En av de greske filisofene som sa det, Aristoteles, Platon eller noe Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 da var nokk en av de ja.. han skrev noe som: de unge er så late nå til dags... osv.. osv.. om at de ikke er høflige og sånt... tror det ble skrevet for ca 2000 år siden.. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Det var sokrates som skrev det der... Om du er intr så driver jeg selv å skriver om ungdom nå.... kan jo paste om det er interesant... bærer overskriften glasur generasjonen Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Det var sokrates som skrev det der... Om du er intr så driver jeg selv å skriver om ungdom nå.... kan jo paste om det er interesant... bærer overskriften glasur generasjonen Takker. Du trenger ikkje å paste den her, må levere den no uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå