el-asso Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Jeg trenger muligens en lyddriver til Asus P4P800 deluxe. Har prøvd i 3 dager å komme inn på download sidene til Asus, men hver frbanna gang jeg velger download får jeg: "siden kan ikke vises bla,bla,bla...." Er det bare hos meg, eller hva pokker er det som skjer ? Endret 12. mars 2004 av el-asso Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Sliter med samme problem, men du kan jo prøve N.amerika sidene og se om det kan hjelpe. Tror jeg fikk lastet ned noe derifra men ikke alt... download sidene deres er helt på bærtur. Mvh Ole Lenke til kommentar
xantarion Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 er ikke noe feil, asus sin side har vært sånn i flere år. de har sikkert et par 28.8 modem koplet til server'n, eller no'. bruk HiDownload eller lignende (downloadmanager) program Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 er ikke noe feil, asus sin side har vært sånn i flere år. de har sikkert et par 28.8 modem koplet til server'n, eller no'. bruk HiDownload eller lignende (downloadmanager) program Det da veldig rart at det har startet for noen dager siden da.. har ikke pleid å få så store problemer med å laste ned ting derifra. Veldig ofte så for jeg ikke opp download siden i det hele tatt. Får time out o.l Mvh Ole Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Vel, det er ikke første gang jeg har problemer der, men aldri så ille som nå. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 er bare .tw sidene deres som er overtrafikkert...bare fjern .tw i url'en så kommer du til de amerikanske sidene, som alltid funker. ellers kan du bytte ut .com.tw med .cn så kommer du til de kinesiske, som faktisk er meget rask og stabile Lenke til kommentar
atlef Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Denne funker nå alltid hos meg. Mvh Meg. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Ok, takk for all hjelp. Viser seg at selv om man velger Europe eller USA på framsiden så går download likevel til .tw. Fjernet som det ble foreslått tw fra url'en og da gikk alt så mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå