Wiesen Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Hei! Dere er sikkert lei av alle mp3-spiller postene, men saken er den at jeg har kokt det ned til 2 spillere jeg kan tenke meg NR 1 kriteriet er LYDKVALITET!!! I tillegg teller ting som batterilevetid, funksjoner osv De to spillerne er: - iaudio cw300 - iriver iGP-100 Hva mener dere? Endret 11. mars 2004 av Wiesen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 iriver er kjent kjent for å være best ang lykvalitet, så tror det er den du bør satse på Lenke til kommentar
Wiesen Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Tror ikke det er så mye som skiller lydkvaliteten på disse to i grunnen. Fikk jo "kjempegod" på testen her på hardware.no Men jeg skulle likt å hørt fra noen som har erfaringer, helst med begge spillerne. Lagringsplassen er ikke avgjørende da jeg ikke har behov for å lagre 300 låter. Og er det noen som har link til et bra sted i USA der jeg kan få dem BILLIG? Endret 11. mars 2004 av Wiesen Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) for endte gang ( ), www.mydigitaldiscount.com er helt geniale! Raske og greie! Sender du en mail og spør, slipper du moms! Endret 11. mars 2004 av Vaffelkake Lenke til kommentar
Wiesen Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Dumt de ikke har noen av de to spillerne jeg spurte etter da Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 ahh Trodde iallefall de hadde iRiver-spilleren... Sorry! Lenke til kommentar
Wiesen Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Helt i orden! Det står mellom iaudio cw300 og iriver igp-100, og lurer på om noen vet om noen webshopper i USA som har dem og kan sende til Norge? (sånn at jeg slipper moms og toll og alt det der:) Anyone? Endret 11. mars 2004 av Wiesen Lenke til kommentar
oye Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg er også på jakt etter iaudio cw300, siden den ser ut til å være overlegen på både lydkvalitet og batterilevetid. Har vurdert http://www.deal.no/kjope_info.cfm?rid=2&id=531, men får ikke bekreftet at armbånd og veske følger med derfra. Ser nå på http://www.advancedmp3players.co.uk/shoppi...cw300index.html. Noen som vet av andre alternative steder å kjøpe fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå