xeon Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Noe av det viktigste er nok hvilken font du bruker.. prøv å endre det.. edit: dvs. prøv å endre til bitstream i opera Endret 15. mars 2004 av xeon Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Vel, etter å ha lagt inn denne: http://avi.alkalay.net/software/msfonts/ ser alle fonter/sider nydelige ut over alt hos meg Lenke til kommentar
drall Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Synest fontene i begge eksemplene var stygge. Mine fonter>alt. Gjør dere selv en tjeneste og sett opp freetype slik det er ment å være. Fontene mine blir 100% som i windows om jeg slår av anti-aliasing og som i OS X med anti-aliasing på. Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Synest fontene i begge eksemplene var stygge. Mine fonter>alt. Kunne du gitt oss et lite screenshot..? Lenke til kommentar
drall Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Viss noen kunne hostet. Mulig at jeg er noe subjektiv Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Viss noen kunne hostet. Mulig at jeg er noe subjektiv Send bildet til meg på mail, du, så skal jeg uploade det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå