Cursio Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg har slettet noen filer ved et uhell som jeg helst ikke skulle ha slettet. Finnes den noen gratis/shareware/billige programmer for å gjenoprette slettede filer? PS: jeg har ikke formatert, for da er vel alt håp ute, eller hva? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Alt håp er ikke ute selv om du formaterer, men du må ikke skrive på disken, for da er det fare for at du skriver over det som du vil ha gjennopprettet. Annbefaler File Scavenger til det arbeidet, koster litt, men er knall bra og brukervennlig Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 ok... er en stund siden det skjedde, og en del nytt har blitt skrevet til harddisken. Så derfor vil jeg ikke betale for et program hvis jeg ikke er sikker på om jeg kan få dataene tilbake.... skjønner...? Lenke til kommentar
daniello Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 getdataback skal være et utrolig bra program til å gjenopprette tapt data. Jeg har selv erfaring med det, og det fant alt mitt. Du trenger ikke tømme lommeboka for å få dette til å fungere Lenke til kommentar
Tim Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Nå har dette skjedd med meg og! Bare min er litt verre! Skulle formatere, var trøtt og sliten. Uten at jeg la merke til det så valgte jeg å SLETTE feil partisjon!!! FAEN! Den ble sletta, og så merka jeg det. Ingenting ble så vidt jeg vet skrevet på partisjonen. PArtisjonenn dukket ikke opp i windows, så jeg måtte opprette den igjen med partition magic. File scavenger V2.0 er nå kommet til 10%, men har ikke funnet noe som helst! MYE viktig var på den disken!!! 3000, masse skolearbeid osv osv...!!!!! HJELP!!?! Lenke til kommentar
Danko Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Prøv File Scavenger, Filerecovery eller her.. Lenke til kommentar
moray Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Dette programmet kan du prøve: virtuallab data recovery http://www.tucows.com/preview/329576.html Edit: La til link Endret 2. juni 2004 av morcan Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Getdataback kan du laste ned "gratis" . Recovery funksjonene er desverre hindret i "trial/gratis" versjonen. Men du vil da se om data kan gjenopprettes . Kan det det så er det en liten sak med kredittkort å få et serienummer for å registrere programmet . Koster rundt 500,- NOK . Har prøvd kanskje noe mellom 10-20 recovery program og dommen er at getdataback fra runtime.org er "creame of the crop" . (finner mest). ... Endret 2. juni 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 MYE viktig var på den disken!!! 3000, masse skolearbeid osv osv...!!!!! HJELP!!?! 3000 hva da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå