:---{D Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hvordan legger du inn themes på smart launcher? Jeg installerte en fil som var i sis-format... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Det ligger jo på sis-fil, og når jeg installerer med pc suite så sier den at den ikke passer til telefonen min....... Og når jeg klarte det så kunne jeg ikke bruke den.... Endret 11. mars 2004 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
boss3 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Du har prøvd å legge inn et skin til 6600...noe som ikke fungerer i SmartLauncher... Du må finne filer som heter ***.SKN disse må du sende til telefonene og legge i mappen som heter LNSkins eller noe slikt. De er ikke skikkli kule men...det eneste er at du kan få bilde bakgrunn i hovedmenyen...altså ikke mye forskjell på selve menyen Lenke til kommentar
SA-BOSS Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Det duer kun til 6600? eller bruker jeg det og på min 3650? Jesper, DK Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Smartlauncher virker på 3650 og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå