Thlom Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 tja, tjo. Men det er uansett en idè å se på hva som gjør enkelte til selvmordsbombere. For det er jo ikke terrorsjefene som sprenger seg selv i lufta, men disiplene deres. Hva er det som får de til å sprenge seg i lufta på den måten. Og hva får folk inn i terrororganisasjoner? Jeg har endel teorier, skal se om jeg får de på papiret etterhvert. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Tror ikke vi skal føle oss for trygge her hjemme i norge heller. Vi er jo involvert i ganske mye da. Ikke er vi så veldig nøytrale heller. Typisk oss nordmenn å tenke slik: "Det skjer ikke her, eller med oss" Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Men som tidligere sagt, det er vanskelig å utrette mye skade... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 tja, tjo. Men det er uansett en idè å se på hva som gjør enkelte til selvmordsbombere. For det er jo ikke terrorsjefene som sprenger seg selv i lufta, men disiplene deres. Hva er det som får de til å sprenge seg i lufta på den måten. Og hva får folk inn i terrororganisasjoner? Jeg har endel teorier, skal se om jeg får de på papiret etterhvert. Jeg ser virkelig frem til å se hva en AKP'er mener om disse temaene. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Men som tidligere sagt, det er vanskelig å utrette mye skade... Er det noe vanskeligere å sprenge i filler et tog her ? Lenke til kommentar
OeO Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 mye skade og mye skade. I forhold til befolkningen kan man gjøre ganske mye skade. Noen gang vært på t-banen om morgningen i Oslo? Noen gang tatt en stappfull trikk i Oslo i rushtrafikken? Kan drepe like mange som angrepet i Madrid, og det kommer sikkert til å gå tettere inn på oss, siden Norge er et lite land. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 mye skade og mye skade. I forhold til befolkningen kan man gjøre ganske mye skade.Noen gang vært på t-banen om morgningen i Oslo? Noen gang tatt en stappfull trikk i Oslo i rushtrafikken? Kan drepe like mange som angrepet i Madrid, og det kommer sikkert til å gå tettere inn på oss, siden Norge er et lite land. 17. mai toget. *beatles* Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 mye skade og mye skade. I forhold til befolkningen kan man gjøre ganske mye skade.Noen gang vært på t-banen om morgningen i Oslo? Noen gang tatt en stappfull trikk i Oslo i rushtrafikken? Kan drepe like mange som angrepet i Madrid, og det kommer sikkert til å gå tettere inn på oss, siden Norge er et lite land. tror nok at et par bomber i tbane nettet i sentrum vil kunne lage et rent he** og ikke minst kaos lenge i Oslo... Lenke til kommentar
OeO Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 oj, og bare barn. God bok forresten. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Det er litt skummelt å tenke på gitt. Blir litt synsing dette, men hvis det skjer kan jeg se for meg at det samme skjer her som det gjorde i 24 etter at nuken gikk av.... Men allikevel sier jeg meg enig med Nimzo. Tror vi overvurderer vår egen posisjon hvis man seriøst tror det er en fare for terrorangrep i norge. BTW : Hva er greia med terrorister og 911? Er det noe symbolsk for "Ring ambulansen, her kommer vi" elns? Endret 11. mars 2004 av Oovz Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Oovz: akkurat 2 og et halvt år siden 9 september 9=dagen 11=september.. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Oovz: akkurat 2 og et halvt år siden 9 september 9=dagen 11=september.. 11. september Edit: 9= måned = september 11= dagen 11. september Endret 11. mars 2004 av boy2star Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Dette er en forferdelig tragedie. Også i Spania, landet og folket som har en så viktig tilknytning til araberne. Dette må slås hardt ned på. Verden kan ikke tåle dette. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Det er vel det de er ute etter, å ødlegge forholdet, skape frykt osv. Noen som vet hva motivet til Al Quida er? Utenom "death to America"? Har liksom skjønt hvorfor Hamas driver på osv, men Al Quida? Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Det er vel det de er ute etter, å ødlegge forholdet, skape frykt osv.Noen som vet hva motivet til Al Quida er? Utenom "death to America"? Har liksom skjønt hvorfor Hamas driver på osv, men Al Quida? De er muslimske fundamentalister, som først og fremst ønsker verden slik den var i 620 e. Kr. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 landet og folket som har en så viktig tilknytning til araberne. ...tror nok alle bånd er brutt mellom oss og dem. De invaderte landet vårt og var der i over 500 år så nå vil vi helst ikke ha noe med dem å gjøre. Det er "beklagelig at et mindretall skal ødelegge for alle de andre muslimene" men noe bør/må gjøres snarest. Vi kan ikke leve i frykt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 boy2star: Flere fundamendalister leser Koranen slik at alle som ikke er, og som åpent motbarbeider muslimenes fremgang skal "fjernes".. Islam blir sett på som det "eneste" alternaltivet. Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Bare for å ha nevnt det, er heller ikke dette enestående for islam. Et kulturellt korstog mot en hel religion, er veldig feil - det en indre kjerne som bedriver denne terroren, den kjernen må verden beskyttes mot. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg har _ingenting_ imot muslimer, kun imot de ** som skal tolke alt på helt syke måter for å kunne lage mest mulig kaos omkring. Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 På det punktet håper jeg alle er enige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå