Gå til innhold

Finns de bra 19" til under 3000??

Shila

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får det du betaler for.

Det finnes ikke BRA 19" under 3000, men om de er bra NOK er et annet spørsmål.

Men tatt i betraktning at de fleste ligger mellom 4500 og 6500, så bør man nok opp i dette prisleiet for å få en bra en.

Har selv en Nokia(nå kjøpt av Eizo)446X-pro, som i sin tid var regnet som den beste(to år siden), og den ruler. Den kostet ca. 6000.

Så jeg vil nok anbefale deg å strekke deg til 4000, så kan du få en absolutt brukbar en.

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp bestilt en LG 19" CRT 99G TCO-99 hos Komplett til 2.450,- Det er sikkert ingen proffskjerm, men det sies at det er en "bra skjerm til en bra pris", og sammenliknet med min 6 år gamle ADI MicroScan 4V 15" blir den nok en bra investering. :smile:

(LG-skjermen har vært ukens tilbud i ei uke nå, så hvis du skal kjøpe den, kan det hende prisen settes opp i dag/i morra.)

Lenke til kommentar

Tror mye kommer ann på om du har et skjermkort som er bra på 3d. Så en billig 19" på et geforce mx og det var helt fryktelig. Gubben som hadde det var ikke klar over hvor dårlig det var før han hilse på min 19" Likom og radeon 64ddr vivo. Det var sinnsyk forskjell til det bedre.

Tror at en billig 19" liker bra 2dkort.

Har på det lengste sittet 8 timer foran skjermen på en dag og hadde ikke tendenser til hodepine engang.

Sjekk dpi størrelsen, rundt 0,26 og mindre ikke over, refreshraten i 1280*1024 (ikke under 80, der går grensen for min del),

Følger du de her punktene så klarer du deg.

Men som sagt et bra skjermkort er ikke å forakte.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-10-29 20:08, lysbryter skrev:

Jeg har nettopp bestilt en LG 19" CRT 99G TCO-99 hos Komplett til 2.450,- Det er sikkert ingen proffskjerm, men det sies at det er en "bra skjerm til en bra pris", og sammenliknet med min 6 år gamle ADI MicroScan 4V 15" blir den nok en bra investering. :smile:

(LG-skjermen har vært ukens tilbud i ei uke nå, så hvis du skal kjøpe den, kan det hende prisen settes opp i dag/i morra.)

Har selv denne LG skjermen.

Synes den er god.

Hadde en 21" som slokna forrige torsdag, men

gadd ikke reparere den da det kostet like mye som ny 19" (eller noe mer). Så tilbudet på komplett søndag.

Og fikk den på døra tirsdag.

Så kommer nok 8500 radeon i maskina snart også så da blir et nok bra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...