bono Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Heisann. Nå har jeg tenkt å kjøpe meg CD-Brenner, fordi ALLE bildene jeg hadde tatt siden sommeren 2002 forsvant. Etter denne EKSTREMT ergelige hendelsen har jeg fått øynene opp for CD-brenning, så... Har dere noen få tips til CD-brenner? Selv har jeg sett litt på denne hvis dere har noen andre anbefalinger bør de være i samme prisklasse... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 LiteOn lager meget bra produkter. Vil anbefale LITE-ON CD-RW LTR-52327S Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 LiteOn lager meget bra produkter. Vil anbefale LITE-ON CD-RW LTR-52327S Etter min mening den beste CD-Brenneren som fins. Den GODE nyheten er at den sony brenneren du ser på er produsert av Lite-On og er akkurat den samme! Så kjøp sony'en eller Lite-On'en du. Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 hva med en DVD-brenner hvis du har mange/store bilder? Disse har falt kraftig i pris den siste tiden. Lenke til kommentar
bono Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) eh... holder meg helst unna databutikken, jeg har hørt nok om de... men vet dere om noen plasser jeg kan få tak i denne sonyen i retail-versjon? Endret 11. mars 2004 av bono Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå