Andreasfe Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jepp.. Kan noen nevne noen PC-butikker i Oslo (sånne du kan gå inn i og si hei, samt kjøpe det du vil ha) Jeg vet om veldig få... Datakjeden DataSupply Kunne tenkt meg å finne ut om det er noen flere.. og hvor de er.. På forhånd takk! Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Digital Impuls i Møllergata og Ultra data i Pilestredet, en liten butikk som jeg ikke vet navnet på i Sporveisgata + Pyton (www.pyton.no) ved CC Vest. Endret 11. mars 2004 av puretamil Lenke til kommentar
Gambler FEX online Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Den Digital impuls i møllergata har mye utstilt, sist jeg var der kunne jeg spille Far Cry på en overklokket P4 (3.7GHZ) og radeon 9800 XT. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Mac & carry på Ullevål stadion. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Mac & carry på Ullevål stadion. Fører vel kun Mac-utstyr, samt at jeg har hørt de er urimelig dyre. Har også hørt snakk om at de har dårlig service, men alle butikker har vel noen misfornøyde butikker. Noen ganger er det kundens egen feil, så... Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 ComputerCity er en butikk som ligger på Alnabru like ved Expert og Rimi. Har litt av hvert.. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Vil anbefale Digital Impuls i Møllergata. Butikken drives av hyggelige folk med SKIKKELIG peiling på mods / oc / kjøling etc. Lenke til kommentar
audunr Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Senter for brukt datautstyr i Pilestredet, ved Høgskolen i Oslo. MVH Audun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå