PlatinumFlyer Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 hvorfor er folk så stolte over å kjøpe seg en 87mod lancer? Så enig så enig. Hvem vil ha Lexus? Greit bilene ser fine ut, men den store kjøreopplevelsen får du ikk i en Lexus. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 som om du noen gang har kjørt en bil? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Du vet vi vet Jokkers. (seifert) Endret 13. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hvem vil ha Lexus? Kebab vil... Lenke til kommentar
Bose Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Lexus er bra biler. IS 200/300 konkurerer mot BMW 3-serien.prøv begge to så finner du fort ut hvem som er best.Kan oxo nevne SC 430,tar heller den enn en Mercedes.Og 80-talls japser er greie biler,skjønner ikke hvorfor fok skal preike dritt om bilen hans,den går fra a til b og det er det som er poenget med en bil .Fins mange fine japser fra 80 tallet oxo,kan nevne Toyota Corolla AE86, Toyota Mr2.Motoren som sitter i disse bilene er fremdeles sett på som den beste 1600 TwinCam motoren noen gang laget. Og hadde ikke mr2n kommet så hadde vi ikke hatt Lotus Elise,Opel Speedster,MGF Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Heller en rå Lexus som kun bilkjennere legger merke til, enn en dyr Mercedes som faren din kunne ha kjørt Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Det er ikke min første bil, men min tredje Og, det er ikke alle som har råd til en nyere bl, og jeg fikk en god deal... Ikke er jeg stolt eller, bare glad stoooor forskjell der kebab boy... Det er ikke hattehylle i den forresten... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Kanskje mulighet å legge 6x9 i hjulbuene bak då? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå