CS_eR GøY Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Når kommer halo på PC-en *sikle* *sikle* non som vet? hørte at bungee kara skulle ta en ferie å så lage pc versionen :sad: Lenke til kommentar
kim Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 det kommer når microsoft er fornøyd med salget av xbox og halo :wink: Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Quote: On 2002-03-23 21:59, kim skrev:det kommer når microsoft er fornøyd med salget av xbox og halo :wink: Godt sagt! Plus selvfoelgelig ogsaa at argumentet om at: "XBox er fremtiden sjoe, med bare gode, EKSKLUSIVE spill og saantt, sjoe, og xbox er best fordi de beste spilla bare kommer paa xbox, sjoe, og jeg er ikke lettlurt, sjoe..." ...maa miste litt av sin troverdighet foerst. Sjoe. Lenge leve monopolistenes markedsmanipulering med innfoering av et hav av konkurrerende, inkompatible "standarder". Lenge leve fri konkurranse. Lenge leve store selskapers evne til aa tvinge forbrukerne til aa kjoepe dritten deres. Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Hvorfor i helvete stresse med det. Kommer spillet så kommer spillet. Ekke no vits å stresse sånn. Blikke no forterer ferri fordi du maser ;D Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Testet Halo i går, og må si at dette spillet passer absolutt bedre på PC. Jævlig knotette å spille med stikka til Xboxn! Men så lenge alt skal være "exclusive on Xbox" vil jeg tro at det tar lang tid før vi får se dette på PC`n! Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Vel, jeg rotet litt rundt i en Ghost Recon .ini-fil for en tid tilbake (ganske sikker på at det var GR), og da var det en innstilling for [xbox modus] så jeg tror personlig at xbox kan kjøre alle dx8 baserte spill - og vice versa! På lanseringen var det en av M$-guttene som forsnakket seg litt og sa noen ting som i alle fall tyder på at M$ nok håper at xbox skal utvikle seg til en bruk-og-kast pc som man har noen år og bytter ut. Den har allerede nettverkskort mm og det komer et ras med nye greier fremover! Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 kremt kremt uhm uhm emulator host host sikkert en eller annen gang Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 har vente på det siden vinteren 2000 nå. de utsetter det hele tiden, er lei va å vente. Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: Den 2002-03-25 00:42, tja||anal skrev:Hvorfor i helvete stresse med det. Kommer spillet så kommer spillet. Ekke no vits å stresse sånn. Blikke no forterer ferri fordi du maser ;D Fulstendig enig. Bare tull å spekulere på det her. Det kommer når det kommer. Ha det morro med de tittlene som er ute eller gled dere til de som komme om ikke så lenge :wink: Lenke til kommentar
kdog Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 diskutert før dette.. Ja det er et fett spill som egentlig helt fra bunnen av ble laget for PC, som ble stjålet/kjøpt av m$ for å gis ut på kuk-console.. det er ekstremt stygt av m$ om de holder det igjenn helt, slik at det ikke kommer på PC, men det er låv å håpe.. Det er jo et spill som garantert blir best på PC. har prøvd det litt, men kontrollene var jo ekle. hadde litt feelingen fra james bond, som var omvendt :sad: jeg tror ikke en emulator er fullverdig, men det bør være mulig, også en crack, som gjør det til et "PC-spill" utenom en evt. emulator.. tenk Halo med gf4 v4600.. *nam-nam* *Lerver i håpet!* Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 pøh HALO på Xbox funker glimrende, spilte det flere timer enn jeg tør tenke på i helga. Kontrollene passer spillet utmerket og grafikken er feit som bare det. få ting er så kult som å krige mot 3 andre xbox-er med 2-3 spillere på hver, over internett. Det tar av det! :smile: Hvis dere absolutt må spille HALO så får dere heller kjøpe dere en Xbox da vel. Det er ikke no verre at M$ ikke gir ut HALO på PC enn at SONY ikke gir ut GT3 osv på PC. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: HALO på Xbox funker glimrende, spilte det flere timer enn jeg tør tenke på i helga. Kontrollene passer spillet utmerket og grafikken er feit som bare det.få ting er så kult som å krige mot 3 andre xbox-er med 2-3 spillere på hver, over internett. Det tar av det! :smile:Hvis dere absolutt må spille HALO så får dere heller kjøpe dere en Xbox da vel. Kunne ikke sagt det bedre selv. Kontrollene funker UTMERKET når du vender deg til dem. Spillet er helt utrolig, og blir enda fetere når du spiller coop i singelplayer delen:) Så til alle dere som venter på PC versjonen... dere kommer til å vente i evigheter, hvorfor vente når du kan få en Xbox til litt over 2000,- og samtidig sitte i sofaen med 5.1 lyd. DET BLÅSER PC'EN I BAKKEN. Selv har jeg en PC med XP 1800+ og geforce 4 ti 4600. Til tross for dette foretrekker jeg Xbox. Alt er så mye mer stabilt og penere. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Kanskje fordi en PC krever innsikt og peiling. No offense :smile: Men litt saklig. Jeg har spilt en hel del til en kamerat som har X-Box, og INGEN klarer å overbevise meg om at 1stepersons-spill er bedre på X-Box enn på PC. Og når Halo kommer på PC tror jeg det blir litt fetere å spille multiplayer på pc enn å spille på en alt for lav og alt for bred del av en TV. Og jeg spilte på en 32" widescreen med anlegg til ca 15000 kobla til. Men det var litt morsomt :smile: [ Denne Melding var redigert av: DuraN på 2002-06-07 15:56 ] Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: Den 2002-06-07 15:50, DuraN skrev:Og når Halo kommer på PC tror jeg det blir litt fetere å spille multiplayer på pc enn å spille på en alt for lav og alt for bred del av en TV. <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: DuraN på 2002-06-07 15:56 ]</font> Her er det vel strengt tatt ikke snakk om "NÅR", men heller "HVIS/KANSKJE EN GANG OM 5 ÅR" Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: Den 2002-06-07 15:50, DuraN skrev:det blir litt fetere å spille multiplayer på pc enn å spille på en alt for lav og alt for bred del av en TV. Og jeg spilte på en 32" widescreen med anlegg til ca 15000 kobla til. Men det var litt morsomt :smile:<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: DuraN på 2002-06-07 15:56 ]</font> du kan vel egentlig ikke spille coop i singelplayer over multiplayer på PC, hvis det er det du mener. Åssen skulle egentlig det funke??? Ønsker du å spille multiplayer med Xbox kan du bare koble den til nettet eller i lan med systemlink, it's that simple :smile: Lenke til kommentar
bidz Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 "når" ja.. alle anti-xbox-kun-pc-i-hodet frikene har jo sagt at halo skulle komme "snart asså!!!".. men så skjedde det aldri.. så var det en måneds tid før E3.. og alle de samme anti-xbox-kun-pc-i-hodet frikene begynte på nytt "Halo kommer GARANTERT til og bli vist på E3 til PC asså!!!!" men neida, skjedde det? nope.. ikke så mye som et lite ord om det engang. Når skal folk gi opp? det kommer ikke til PC, og om det så kommer engang (etter Halo 2 har kommet til Xbox, sikkert en god stund etter også), så er jo spillet utdatert, siden oppfølgeren allerede har vært på markedet en stund, og alle vennene til de anti-xbox-kun-pc-i-hodet frikene har spilt spillet på Xbox.. Det står "Xbox Exclusive" på Halo coveret til spillet (Xbox), og ja - bungie har uttalt at de evt. kanskje skulle slippe spillet på PC - men Microsoft har sagt det motsatte, at det _ikke_ skulle komme på PC.. Microsoft eier Bungie 100%, og kan, dersom de vil - sette en stopper for hva Bungie skal slippe/ikke slippe/til hvilken platform. mitt råd: kjøp en xbox+halo, eller bare glem halo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå