Crack Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Skal på lan i helga, skummelt sånt, men takk for advarselen da Lenke til kommentar
Crack Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hmm... enda en. Mistenkelig mange som går heden i området der. Aldri hørt om lignende andre steder. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Men når du bruker amfetamin for å holde deg våken og gløymer og ete, ja so dør du då etter et par døgn, dumme mennesker Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 hmm. kanskje eg skulle gå meg ein tur? Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Heh.. TG blir fett er det to ' ' der eller ser jeg dobbelt Alt med måte er vel et godt råd for det meste. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Joa, jeg trykka for å få en sånn. Jeg regna med at menyen kom til å lukke seg, så når den _ikke_ gjorde det, så trykka jeg engang til. Da ga jeg opp. Så så jeg det var 2 der. Lat som jeg er, så gadd jeg ikke fjærne ene Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Nei...det er bedre å holde seg unna Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Kan ikke si jeg bryr meg, hans egen feil som ikke kjenner sine begrensninger.. Tror ikke dette kan skje med meg.. Endret 11. mars 2004 av Outlook Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Det der ville ikke skjedd dersom: 1. Han følte hva kroppen hans sa, som f.eks, "slutt og spill" 2. Han ikke brukte noe for å holde seg våken. Om dette med 8-timersvakter er sant, har han vært oppe i ca 30 timer! Da må han ha brukt noe... Anyways, sykt er det... Og litt skummelt. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 2. Han ikke brukte noe for å holde seg våken. Om dette med 8-timersvakter er sant, har han vært oppe i ca 30 timer! Da må han ha brukt noe... Tja... Hgoldt meg våken i 72 timer i strekk på bare Cola jeg... Men klart.. Da erru ikke folk etterpå ass!! Uansett!! Detta er ikke skummelt! Det er bare for dumt! Kjøtthuer som utrydder seg sjæl er egnetlig like greit fr min del! Hadde ennå alle graut huene der ute gjort det samme Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Dette er jo ekstreme tilfeller. Man kan dø av mye annet også. Lenke til kommentar
ShellGhost Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 "En arbeidsløs mann i Sør-Korea satte seg foran skjermen. Der ble han sittende i over tre og et halvt døgn, før han døde på toalettet." Vil understreke at han døde på toalettet. Ingen forbindelse med PC som jeg kan se . Toaletter er farlige steder Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Mange tusen dør årevis av røyk hvert år bare i norge - Ikke noe problem 1 dør pga mye pc-spilling - Helt katastrofe, verdens undergang! Ser ikke logikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå