shezz Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hvor finner jeg startkabel til ASUS A7V8X eller bare den pluggen som er i andre enden av kabelen? (Hvilke butikker/nett-butikker) Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Prøvå forklare litt nærmere.. Startkabel? Hva skal du starte da? Lenke til kommentar
shezz Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Den som går mellom startknappen og Mother Boardet. En parkabel, eller jeg trenger egentlig ikke kabelen, bare selve pluggen som passer til de to pinnene på hoved kortet. Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Om jeg forstår deg riktig så mener du den lille ledningen som er festet til power-knappen på kabinettet? Den skal da passe til et standard ATX hovedkort uten noe ekstra dill-dall.... Lenke til kommentar
shezz Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Ja.... Hvor finner jeg den pluggen eller eventuellt hele kabelen til salgs? Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Tja..... si det? Har aldri hatt behov for noe sånt, men det enkleste burde vel være om noen hadde noe gammelt rusk liggende. Jeg ville prøvd å stikke innom en lokal dataforhandler og legge fram problemet. Stor sjanse for at du får den saken nærmest gratis... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå