oya Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Heisann! Bikkja koste seg med originalcoveret til "Kvinnen i mitt liv". Lurer på om noen har og kan scanna cover til denne filmen/vet hvor jeg kan finne coveret som bildefil. Må være HighRes (3240x2175 eller høyere) På forhånd takk! Lenke til kommentar
schloemi Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg påstår ingenting men det kan høres litt suspekt ut ' hvis det er veldig viktig kan du jo leie filen og så scanne det inn Lenke til kommentar
magfa Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) ja, hvem gidder å lage seg en fake kopia av kvinnen i mitt liv.. hergud slutt å lek politi da. Så til saken... du finner den sikkert på DC++ eller google. sjekk på div. film sider også. men å få den i high res. kan bli prob kansje.. Endret 11. mars 2004 av magfa Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Ta en titt her http://www.cdcovers.cc/covers.php Verdens største (og eldste) online arkiv for DVD/VHS/CD-cover bilder. Hvis ikke, kjør et søk på Google på "dvd covers" Lenke til kommentar
oya Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg påstår ingenting men det kan høres litt suspekt ut 'hvis det er veldig viktig kan du jo leie filen og så scanne det inn Har ikke scanner Lenke til kommentar
oya Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 ja, hvem gidder å lage seg en fake kopia av kvinnen i mitt liv.. hergud slutt å lek politi da. Så til saken... du finner den sikkert på DC++ eller google. sjekk på div. film sider også. men å få den i high res. kan bli prob kansje.. Har bare funnet en elendig scannet versjon.... 2xx kB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå