WF442 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hallais! Jeg har et aldri så lite problem, som jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg med. min PC vil ikke starte. Jeg vet ikke om det er CPU eller Hovedkort som er problemet. Strømforsyningen fungerer, men maskinen vil ikke engang starte bios eller noe annet. Kommer ikke engang signaler til skjermen. Både skjermkort og skjerm fungerer perfekt på den andre PC`en. Kan dette være en defekt CPU, eller et defekt hovedkort? Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 For relevant info se http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=217802 Lenke til kommentar
WF442 Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Ikke det samme problemet som jeg har, fordi jeg har liv i alle vifter kort og harddisker, men maskina vil ikke gi fra seg et pip engang. Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Var dette noe som skjedde helt plutselig eller? Hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
WF442 Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Maskina begynte å komme med noen feilmeldinger under oppstart for noen dager siden. Så ville den ikke starte i dag. Feilmeldingen var "Warning! CPU overspeed!" eller noe i den duren. Jeg har ikke overklokket den. Hovedkortet er et ASUS A7N8X Deluxe, CPU er en AMD Athlon XP1800+ Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 forsøk med en annen ram-brikke ,det funka til kompisen min. defekt ram kan forårsake "no-signal" på skjermen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå