Sir_cruz Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Er det mulig og få orbok på p800 ?? Jeg trenger det ganske sterkt !! Lenke til kommentar
eblth Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Det er vel igrunnen ikke det..kansje et program kan fikse det, men jeg vet ikke noe om d... Lenke til kommentar
Lazaa Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Desverre, men det finnes ikke! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Det finnes noe lignende, faktisk enda bedre enn t9. personal Jotter (det koster penger da ) Jeg bruker det faktisk på min P900 og avogtil Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Det finnes noe lignende, faktisk enda bedre enn t9.personal Jotter (det koster penger da ) Jeg bruker det faktisk på min P900 og avogtil er det lett og bruke d er ikke meg som skal bruke det det er min mor,,, Hun har kjøpt min p800 Lenke til kommentar
jazzen Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Det finnes noe lignende, faktisk enda bedre enn t9.personal Jotter (det koster penger da ) Jeg bruker det faktisk på min P900 og avogtil er det lett og bruke d er ikke meg som skal bruke det det er min mor,,, Hun har kjøpt min p800 pjotter er ikke noe bra! Tungvint og tregt.. finnes ikke noe bedre alt heller da...så det kan jo være verdt å prøve Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Det finnes noe lignende, faktisk enda bedre enn t9.personal Jotter (det koster penger da ) Jeg bruker det faktisk på min P900 og avogtil er det lett og bruke d er ikke meg som skal bruke det det er min mor,,, Hun har kjøpt min p800 pjotter er ikke noe bra! Tungvint og tregt.. finnes ikke noe bedre alt heller da...så det kan jo være verdt å prøve Tungvint og tregt? Har du prøvd prorammet? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 så hvis man skal kjøpe seg en SE P800, så kan man vente seg at det kommer til å ta lang tid å skrive en mld.? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 men hvorfor har de ikke tenkt på det da, de som lagde p800? hadde ikke t9 kommet da? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 så hvis man skal kjøpe seg en SE P800, så kan man vente seg at det kommer til å ta lang tid å skrive en mld.? Nei det ville jeg ikke si, jeg bruker P900, men bruker nesten aldri t9 skriver som oftest meldinger med håndskrift eller det virtuelle qwerty tastaturet Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 oki, så det funker altså. uansett, jeg er ikke det som skriver masse mld. hele tiden. *heldigvis* Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) skriver som oftest meldinger med håndskrift eller det virtuelle qwerty tastaturet håndskrift? Endret 12. mars 2004 av VgaR Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Ja, tekstgjenkjenning, funker utmerket godt faktisk Man skriver bokstav for bokstav... Lærer man seg noen enkle moves og tricks for å skrive hver enkelt bokstav så fort som mulig, kan det gå sinnsykt fort å skrive en melding..! Man ang. T9, så kan jeg opplyse om at min 3210 også har T9 Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 ja, mener du at telefonen kjenner til bokstavene som du skriver som håndskrift? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jupp, det stemmer... kalles dette jotter eller noe slikt? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Tja, vet ikke hva det kalles, det er noe som ligger i telefonen da, standard tekstinput det. Man må faktisk trykke en egen knapp for å skrive på QWERTY-tastatur på skjermen... Lenke til kommentar
jazzen Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jupp, det stemmer... kalles dette jotter eller noe slikt? nei..pjotter er et tileggsprogram som kan best beskrives som en t9 for håndskrift. Du begynner på ordet..så kommer det opp alternativer..så velger du det du vil...fungere greit, men er litt tungvindt... grunnen til at jeg sier det er at det er et eget prog..som må lastes inn hver gang du skriver , og det må overføres derfra til feks txtmld. Dette tar littegrann for langt tid slik at det som regel vil være raskere å skrive meldingen med håndskrift rett på skjermen. Og jo t9 hadde kommet for lengst når p800 kom ut, så hvorfor det ikke er det på den kan man jo lure på Det er derimot implementert i p900 som er helt superfet mob.. Så hvis du har råd så kjøp heller den (ca dobbel pris nå tenker jeg) Uansett....p800 er etter min mening fortsatt den nest beste telefonen...har du først begynnt med tochscreen blir alt annet bare barnslig uansett...lykke til! Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (ca dobbel pris nå tenker jeg) ja, i mitt tillfelle blir det for dyrt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå