espenah Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Noen andre som har problemer med den nyeste Agile Messenger ? Jeg klarer og logge på, men alle kontaktene mine er borte.. Og noen ganger klarer jeg ikke å logge på heller.. Virker som den ikke fungerer i det hele tatt.. Har forresten Nokia 6600... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg klarer å logge på, men alle er offline. Lenke til kommentar
Lazaa Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Betandig på meg også! Aldri noen pålogget! Lenke til kommentar
geron Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 virker som det har skjedd, etter at msn kom med en ny oppdatering, hvor forskjellige grupper automatisk dukket opp. Da mener jeg som feks. Familie, kollegaer osv osv. Er vanvittig irriterende. Håper agile utbedrer det snart, synes det er veldig praktisk å ha det på mobilen. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Det funker helt fint for meg, har N6600 og nyeste agilemessenger (2.0?). Bruker den daglig. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Noen som vet hvorfor dette skjer eller? Eller har en løsning??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå