SnoelK Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg vet at alle program man installerer i windows legger igjen en eller annen form for informasjon. Noen program har 30-dagers prøvetid, og har hørt at man kan fjerne filen som gjør at man ikke kan installere programmet igjen. Håper dere forstod problemet... (jeg er ikke 100% sikkert på om dette går an) Spørsmålet er om noen vet hvordan man skal få bort disse filene, og hvor de ligger? Written by: Snoelk Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg vet at alle program man installerer i windows legger igjen en eller annen form for informasjon. Noen program har 30-dagers prøvetid, og har hørt at man kan fjerne filen som gjør at man ikke kan installere programmet igjen. Håper dere forstod problemet... (jeg er ikke 100% sikkert på om dette går an) Spørsmålet er om noen vet hvordan man skal få bort disse filene, og hvor de ligger? Written by: Snoelk skal ligge i registeret et sted mener jeg å ha lest. intressangt, for blindwrite 14 dager prøven går snart ut. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 jeg har det inntrykket at dette varigerer fra program til program, men sjekk om instllasjonsfolderen er borte. Søk etter produsent og/eller produkenavn i registry. Spesielt da HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run som er hva som starter opp ved innlogging. Lenke til kommentar
SnoelK Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Kan ikke si at jeg skjønner så mye av dette, men man lærer best ved å prøve litt selv.. Ikke sant? Lenke til kommentar
Crack Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Opus Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning. Lenke til kommentar
SnoelK Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Trykk run og tast inn dette: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run kanskje ikke det du hadde problemer med men.. system cleaner, norton, ad aware og spybot tar bort det meste av tullet. og lete inni registeret kan bli farlig... Tusen takk for rask respons alle sammen Jeg prøver meg fram med regedit, men jeg kan ikke finne noen fil som har sammenheng med det programmet jeg skal installere på nytt i denne banen. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Opus Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Brøt vi noen regler her?? Hmm...Dere prøver og hjelpe han med å bryte en sperre slik at han kan bruke programmet lengere enn han har lov til....Ja, spør du meg. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Enig. Crack r Slem Ikke bra.. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning. Jippi! +1 post til deg og meg og det er blitt en bedre verden! Tror forresten det er forskjellig hva programmer gjør for å holde orden på om det har vært installert før og/eller dato den går/gikk ut. Noen legger fra seg filer, andre bruker registeret, men andre har online activation code m.m. Endret 11. mars 2004 av tacomodo Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 unnskyld! (ville bare være snill og hjelpe...) Lenke til kommentar
SnoelK Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Jj.. anyways så hjalp det ikke i d hele tatt... Men jeg takker for respons:) Kanskje jeg kan finne det etter gjennomgang av alle registerfilene.. Bah.. (søk-funksjonen suger) SnoelK Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Men herremin... Her er det jo snakk om å ta bort en registeroppføring, for å slippe litt arbeid med å avinstallere og installere på nytt igjen. Det er jo tross alt demoer, og det blir ikke noe piratkopiering før man taster inn den serial-keyen man fant på den og den sida... (Man kan jo også bare stille klokka midlertidig tilbake da ) Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning. Hva? forbudt å henvise til steder en kan laste ned film? Er icanal forbudt også nå? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Ja. Stusset litt over det. Kan man ikke nevne ordet Emule her inne i forumet da? Når det er en tråd om hvilke p2p programmer som er best.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå