salvi Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg monterte en seagate barracuda, innstallerte XP på den, og ble plaget med at windows ble tregt etter en liten stund. Reinnstallerte, men det samme skjedde. Så får jeg blåskjerm mens jeg flytter dokumenter, og beskjed om dumping av fysisk minne. Så låser alt seg. Jeg restartet maskinen, og satte inn windowsCDen, trodde det var her problemet lå. Da fikk jeg opp de tre partisjonene, men den hevdet at C: var ufomatert. Det gikk heller ikke å formatere denne, jeg får melding om at disken kan være skadet. Jeg slår av maskinen for å koble til min gamle harddisk istedet (de var montert ovenfor hverandre, men brukbart mye luft rundt dem) og da kjenner jeg at den nye disken var veldig varm. Jeg tok i bruk den gamle, og sjekka etter en god stund, den var bare lunken. Kan det tenkes at den nye disken er helt gåen? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Reklamer på disken... Endret 11. mars 2004 av NMI on XTC Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Så får jeg blåskjerm mens jeg flytter dokumenter, og beskjed om dumping av fysisk minne Det tyder heller på minne feil enn harddisk feil på akkurat det punktet. Disken kan selvfølgelig være gåen, men dersom du fortsatt har garanti på den er jo ikke det noe stort problem. Uansett, det er sterkt anbefalt å ha en eller flere kabinett vifter som blåser mot eller over harddiskene for å redusere temperaturen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå