Curtis Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg har et Asus PE,sata,raid,lan,audio osv osv.......... Skal reinstalere med en singel sata disk. Om jeg har lest "Guiden" rett, skal jeg ikke legge inn noen driver. Finner jo bare den Promise saken (FastTrack?). Vil bare ha det bekreftet før reinstall. Og eventuelle andre tips. Fra Guiden: B) Dersom du har ett Intel basert hovedkort med southbridge brikkesettene ICH5/ICH5R (eks. 875P/865PE baserte kort) trenger du ikke å legge inn ekstra drivere. Disse vil likevel bli overskrevet under XP- installasjonen. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 joda, du kan trygt reinstallere Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Er det Asus P4PE du har? Det har 845PE chipset. Lenke til kommentar
Curtis Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 [quote name='RikkyRally' date='11/03/2004 : 16:04'] Er det Asus P4PE du har? Det har 845PE chipset. [/quote] Jo da, har Asus P4PE. Fortsatt ikke legge til noe under inst. med F6 ? Eller hva.. ! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Det vet jeg ikke, men hovedkortet ditt har ikke ICH5/ICH5R southbridge. Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Sliter med det samme Tror vi trenger driver , men nå finner jeg jo såklart ikke driveren som eventuelt skulle være med... Har en CD der det står "Promise FastTrak 376 Driver" Skal jeg legge den inn på en diskett og gjøre som guiden sier eller? Lenke til kommentar
Curtis Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Fikk til Singel sata instal. Må bruke Promise fast track driveren kopiert til diskett. Og trykke F6 under instal av xp. Når maskinen restarter etter filkopieringen og senere, husk å ta ut xp CDen ellers kan du risikere at instalasjonsprog. starter på nytt. Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Fikk til Singel sata instal. Må bruke Promise fast track driveren kopiert til diskett. Og trykke F6 under instal av xp. Når maskinen restarter etter filkopieringen og senere, husk å ta ut xp CDen ellers kan du risikere at instalasjonsprog. starter på nytt. Ja, er med på dette; men hva gjør du først? Setter S-ata hden på? Jeg finner den ikke I BIOS, må jeg selecte den i FastTRak prgrammet som starter? Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Glem det, har ordnet det nå; måtte sette HDen som noe i det programmet som kommer etter bios (trøtt? .. nei.. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå