Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med router

Anbefalte innlegg

http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...19&GrpID=2&s=pl står det statisk ip ruting, betyr det at jeg ikke kan velge dynamisk i windows?

Har kjørt nettverksveiviser på to windows xp maskiner får denne, men det fungerer ikke ordentlig..

Får ikke stabil tilgang til internett eller tilgang til hverandre.

Kan det være at det hjelper bedre med andre routere? Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å få denne til å fungere..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har kjørt nettverksveiviser på to windows xp maskiner får denne, men det fungerer ikke ordentlig..

Beskriv hva som skjer og hvilken ISP du har.

Du trenger jo bare og sett opp maskinene til og ta i mot IP automatisk samt sette opp Ie til og aldri slå et nummer.

Kommer du inn på routeren via web?

Lenke til kommentar
Beskriv hva som skjer og hvilken ISP du har.

Har Chello plus. Det som skjer nå er at jeg får ikke tilgang til noe som helst over routeren når jeg kobler pc til den. Før har jeg fått til å få to PCer til å dele internett og til og med fått noe kontakt i mellom dem men det siste høyst ustabilt.

Du trenger jo bare og sett opp maskinene til og ta i mot IP automatisk samt sette opp Ie til og aldri slå et nummer.

Har gjort det og også kjørt windows xp sin veiviser for deling av internett via gateway.

Kommer du inn på routeren via web?

Nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...