Mr.Sparkle Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hei! Jeg sitter på skolen om dagen og prøver å snylte på linja deres(10M), som er litt kjappere enn min egen modemoppkobling på 56k Jeg trenger hjelp til å fylle en DVD med nyttige programmer! Alle tips mottaes med takk Det går ikke å bruke noen peer to peer-programmer for å laste ned.. Mvh Mr.Sparkle Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 ta en tur innom download.com så ser du der om det er nåke du likar.. er litt vanskelig å hjelpe deg når vi ikkje veit kessen type software du vil ha.. Lenke til kommentar
Mr.Sparkle Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Anbefal alt som faller dere inn som kan være nyttig 4.7 Gb skal fylles opp. Men et program jeg gjerne vil ha, er et som kan lage passord på mapper i XP.. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 last ned oppdateringa og service pakkar til alt du har av spesielt microsoft program (windows og office) inkludert .net framework 1.1 WinRAR - rarsoft.com Acrobat Reader - adobe.com DivX - divx.com Dr. DivX - divx.com Axialis IconWorkShop - axialis.com FantomCD - fantomcd.net Daemon - daemon-tools.com TweakXP - tweakxp.com Netscape - netscape.com Mozilla - ,mozilla.org opera - opera.ettlant IE - microsoft.com/ettlant Windows Media Player - micrososft.com/ettlant er ikkje sikker på adressene til alle programma, men du finne dei sikert viss du legg godviljen til oppdaterte drivera til alle hare delane i maskina di kom ikkje på nåke meir i farten, men ska prøve å huske å komme innom viss d sprette fram nåke meir.. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Ta en titt på den midterste stickyen i dette forumet, mange fine programmer der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå